23 maj 2014

Vatten är gott!

Figge gapar och Maja "vattnar".
Härlig kväll i stallet igår!
 
 
Så var det fredag!
Jag är gräsänkling :). Staffan är i Prag med sina arbetskamrater. Lite avis är jag allt.
Men jag har själv valt att inte följa med....  Här hemma är tanken att ha fredagsmys bara jag och barnen. Just nu är det jag och Wille som pratar lite. Jag bloggar och Wille dansar (ovanligt..) och Maja och hennes kompisar sitter i solen på trädäcket och "hänger".

Gissar att det snart slutar med att det är bara jag och Wille hemma i soffan.
Men, det gör inget så klart :) vi två är mästare på att mysa och sova soffa. Med tanke på att jag gick upp 04.45 idag för att skjutsa Staffan så är jag trött....

Men, lite vin och godis ska jag hinna med. Har tränat fyra pass denna vecka och
förtjänar verkligen båda sakerna - i lagom mängd så klart.
 
Vi har ju helt fantastiskt väder!
Idag har jag luktat på solen i sammanlagt kanske 30 minuter..Hoppas på längre tid i morgon.

I morgon fyller jag år. Undrar om någon sjunger för mig då...

Ha en jätteskön fredag!
Kram Eva
 
Min coola kille!
Fina solglasögon från mormor :)


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...