8 maj 2014

sjuk eller regn?

Foto: Kvällen är min. Kaffe och tidning ☕️.
Min kväll igår bestod av mysläsning och gott kaffe.
Jag köpte mig dessutom lite blommor och tände en massa ljus.

Blir lite splittrad på det väder vi har just nu. Ena minuter är det strålande solsken och klarblå himmel och varmt och skönt. Nästa sekund står regnet som spön i backen och man blir helt förvånad "var fasiken kom dessa moln ifrån och när kom dom?". Ja, ja man ska väl vara glad för att vi har väder?!

Gick hem igår från jobbet pga extrem huvudvärk och dessutom ont i halsen. Jobbade dock mycket hemifrån vilket ju inte gjorde mig frisk direkt... Det får jag lida för idag :( - idag är jag hemma med ännu värre huvudvärk och orkeslös.
Har vilat...(genom datorn) och ska bara avsluta detta inlägg, sedan ska jag forstätta läsa min tidning.

Ha en skön torsdag!
Kram Eva



1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...