28 maj 2014

Lunchdags



Mina fina barn och fina Figge!

 Så var det mitt i veckan-dagen.

Onsdag och en kort vecka för många. Vi är lediga i morgon, men på fredag jobbar jag. Staffan och barnen är hemma. Det ska bli himla skönt med sovmorgon i morgon. Jag känner mig väldigt trött. Så pass trött och lite sliten i kroppen att jag faktiskt hoppar över träningen idag på lunchen. Jag körde ett hårt pass igår och känner att jag nog behöver vila muskler mm en dag, kanske till och med två.. 

Ikväll kära ni, ska jag göra så lite som möjligt!
Jag har inga måsten (om man bortser från det vanliga...sortera tvätt, stryka, plocka undan mm) efter jobbet idag. Tror vi ska ta och dricka lite vin - för vi har alltid något att fira. Tyvärr blir det väl inte läge att sitta ute med tanke på stormvindarna..men inomhus med tända ljus är inte fy skam det heller!

I morgon ska vi till stallet och där är Hopp-fest. Ska bli kul. Maja ska hoppa en bana med Figge. Håller alla tummar för att vädret är på vår sida. Det blir ju ännu roligare om det är strålande sol med tanke på att vi är utomhus :). Tycker om sådana här "happenings". Det är kul att träffa nya människor och även "gamla".


Nu ska jag käka lunch!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...