27 maj 2014

Fölsedan!


Min födelsedagsbricka!
 
I lördags fyllde jag år.
Staffan var i Prag, så det var mina älskade barn som fixade morgonkaffet, skönsången och alla paket! Härligt att vakna till deras morgontrötta och underbara barnsång. Det värmer hjärtat mycket.

Dagen fortsatte med mysfrulle och sedan var det på med stallkläderna och iväg till stallet. Wille följde snällt med.. Det var strålande väder och Maja red ut en runda vid sjön tillsammans med kompisen Maya. Under tiden "samtalade" jag och Wille lite om djur och natur och så stod vi och hängde vid paddocken där det hölls en hopplektion.

När alla stall och hästsysslor var klara körde vi till BC för att leta skor till W och linne till M. Vi hittade och köpte linne till M, men det fanns inga skor till W... Inga glada miner. Jag orkade inte köra vidare till en annan butik i samma kedja (eh..lönehelg...ganska mycket folk om man säger så...) utan vi körde hem och hälsade på min mamma som kommit.

Fler presenter - bland annat härliga sommarblommor/växter till trädgårdens krukor. Vi pysslade och sysslade och när vi inte orkade mer så lagde vi en enkel middag, drack gott vin och kastade oss sedan i soffan och åt en massa annat gott..
 
En födelsedag i min smak!

Kram Eva
 
 


4 kommentarer:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...