9 maj 2014

Fantastiskt!!

Det här väntade mig när jag kom hem från jobbet idag.
Min darling hade förberett godsaker!

Det blev fredag även denna vecka :)-

Det trodde jag inte under tiden jag hade "häck" på jobbet och mådde skitdåligt med ont i huvudet och panikkänslor tidigare i veckan. Men, vi red ut den stormen också. Dock fick jag vara hemma och jobba 1 1/2 dag - men det var nog bara nyttigt.
Min huvudvärk försvann så fort jag inte satt vid datorn, jobbade eller tittade på TV.

Kan vara läge att göra en synundersökning kanske?

Så igår när vi var i stallet var det några timmar av njutning. Dels visade sig "Schitzo-vädret" sig från sin fina sida och det var faktiskt strålande solsken från en klarblå himmel under dessa timmar. Vi tog en liten uteritt innan ett pass i paddocken. Mysigt och roligt.
På vägen hem började det regna..det gjorde inget...då var vi ju inomhus igen :)

Nu har vi ätit upp allt på tallriken och det vita vinet är också slut. Strax ska vi äta lite fisk och sedan blir det mer vin och godsaker - det är vi värda!

Kram och ha en skön kväll!
Kram Eva





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...