19 maj 2014

Bil och tvättmaskin

I mitten på förra veckan, så insåg jag efter att en "snabbtvätt" fortfarande höll på att tvätta efter tre timmar.....att tvättmaskinen nog var sönder..

Gjorde några tester till och jo - skiten var paj!

Åh, vad det är tråkigt när man måste handla något som man egentligen inte tycker om att syssla med!! Men, det är ju tvunget - så det fick vi fixat igår tack o lov.

Nu går vi inte omkring med skitiga kläder längre :)!

I fredags hämtade vi den...
Vår fina Volvo...


Här kommer den!

Inpackad!
Hemkörd!
Hade ett till snyggt foto, men det hittar jag inte helt plötsligt... suck...
Ja, ja fin är bilen i alla fall och vi är mycket nöjda!

I lördags hade Wille dansuppvisning. Ska ladda upp lite bilder därifrån -filmade mest dock. Avslutningsvis sjöng och dansade The Fooo 3 låtar - vilket är den egentliga anledningen till att Wille har dansat. Han kan alla deras danser utantill. Han hade lätt kunnat vara med uppe på scen!

Ser vad jag kan få tag på ang. foton!


Ha en skön måndag - själv ska jag till ridskolan och snusa på hästar och krama min dotter!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...