28 april 2014

Solglasögon?

Fler gånger när jag har rest utomlands och tittat i taxfreekatalogen och önskat mig ett äkta par RayBan-solglasögon.

När vi var på väg till Thailand bestämde jag mig för att äntligen köpa dessa glasögon.

Och som jag har njutit av riktiga solglasögon! Vilken skillnad :) - superglad är jag. Eller har jag varit, för nu har jag fan ta mig blivit av med dom - Buhäääääää, var är mina glasögon???

Få fasiken som jag retar mig......... Jag vill ha mina solglasögon!!

Kram från en deppig Eva

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...