1 april 2014

Solen är min vän & bocksprång

Gissar att den även är din vän?
För man blir ju så himlans mycket gladare och piggare nu när hon skiner på oss och kvällarna är längre.

Fast vän av omställning är jag inte. Ingen i min familj är det. Vi har svårt att anpassa oss så fort det blir tidsändringar. Det tar några dagar extra. I morgon är vi nog på banan igen. Nog...

Igår var det dags för stallet och ridskolan. Det enda stall vi är i nuförtiden :(. Hoppas det blir ändring på det snart. Men, igår var ju härligt. Det var ljust och varmt och det blev uteritt - första för hästarna i år och man kan väl säga att dom var pigga och glada!

Se filmen och min Maja är den tredje bakifrån - Notera bocksprånget mot slutet :):)!





Ljusa kvällar inbjuder till kvällspromenader. Det tycker jag om! Man pratar så mycket då och kommer oftast..fram till lösningar. Bra eller dåliga spelar ingen roll.

Ha en skön tisdag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...