14 april 2014

Påsk

Det närmar sig påsk.
Hemma är det påsklov för Maja.
Wille han går på fritids.

Hade man haft semesterdagar att gödsla med så hade jag också varit ledig hela påsklovet. Gud så skönt det hade varit. I stället så stirrar jag på jobbet och stirrar hemma med att lämna bilar hit och dit och upp och ner.
Vår bil är i alla fall inkörd till verkstaden i morse.
Hur länge den ska stå  där vet ingen..... snyft.....
I morgon lämnar vi tillbaka vår hyrbil i alla fall - så jag får väl åka buss framöver :)

Annars är allt bra :) - jag ska nu iväg till stallet och snusa på hästar och se tjejerna ridträna.

Ha en skön måndag!
Kram Eva


sovrumsstilar720.jpg
Inspirationsbild från AlltiHemmet.
Ett sovrum - 2 stilar.
 

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...