9 april 2014

Närmar sig

Tänk, det närmar sig Basel. 
Ska bli himla roligt och mysigt att åka ner till moster mfl. Har inte varit där dom bor nu. Så det ska så klart bli extra spännande. Vi har dessutom lyckats fixa kattvakt i grannskapet. Vi slipper lämna iväg katterna på hotell för dessa få nätter/dagar.
Men, ännu är det dagar kvar att jobba och träffa vänner.

Idag dock är det en helt vanlig onsdag utan några förpliktelser på kvällen. Jag ska läsa läxor med Wille, laga mat och sedan slänga mig i soffan. Om jag kan...har gräslig träningsvärk.


Foto: Tur man tittar en extra gång innan man trycker in lådan.....
Rensade hallen och tillhörande byrå. Tur jag tittade
en extra gång innan jag tryckte in lådan :)


 I morgon ska vi till ny bank och se om dom vill ha oss som kunder. Också lite spännande faktiskt. En annan spännande sak..är att jag nog kan titulera mig "hon-som-alltid-blir-invinkad-i-poliskontroller-och-får-blåsa". Slår aldrig fel och på min väg till jobbet händer det ofta.

Ytterligare en spännande sak är att den nya Volvon kommer i maj - hurra!

Önskar dig en skön onsdag!
Kram Eva


Den här är väl bara för bra?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...