12 mars 2014

Wops, det gjorde lite ont..

Igår på lunchen så körde jag och mina kära kollegor ett cirkelpass.
Hårt och intensivt och svettigt värre!

I slutet av passet så stukade jag foten..

Fy fasiken så ont det gjorde direkt. Sedan gick det över och jag kände inte så mycket. Men ju längre dagen gick desto mer ont fick jag.

Igår kväll googlade jag hur man skall linda foten och så har jag gått sedan dess... Känns bättre idag dock - men det blir ingen träning. Jag ska ut i det fina vädret nu på lunchen och gå en låååååångsam promenad. Man måste ju insupa solen!

Under hela hösten har ju mitt schema varit fruktansvärt intensivt. Det har varit stallet minst tre dagar i veckan, styrelsemöten på ridskolan och varannan tisdag var jag ju på Itrim på möte. Däremellan klämde jag ju alltid in lite extra aktiviteter.

Detta hjul bestämde jag mig för att ta mig ur. Det har jag gjort.
- Jag slutade i styrelsen.
- Mitt år på Itrim tog slut.
- Jag har slutat boka en massa saker på vardagar.
- Jag tränar bara på dagtid - aldrig kvällstid


Jösses så mycket ledig tid jag har fått att spendera med familjen! Underbart!

Igår hade jag avsatt tid för att ta hand om all tvätt från Thailand (det är tvättat..men inte sorterat eller stryket)  - men så ringde Maja och frågade om inte vi kunde köra till Emporia....

Emporia - Tvätten   1-0
Hämtade dottern och körde lite vardagslyx. Käkade på Vapiano och handlade på H&M och Hollister till henne. Maja fick presentkort när hon fyllde år och gjorde några klipp igår.

Älskar vardagslyx!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...