19 mars 2014

Whiskey och choklad

Det ska jag dricka och äta idag. Eller rättare sagt; smaka!

Vi har ett event i kväll och jag har för en gång skull lämnat bilen hemma. Det hör verkligen till ovanligheterna. I vanliga fall kör jag alltid och hur kul är det att vara med på en provning utan att prova?

Familjen hämtar mig när jag vill hem - det blir inte så sent tackolov.

För några år sedan var jag på en "snaps och tilltugg till snapsen-provning". Knappt jag kommer ihåg något.... he he he he. Som tur var ingick det fest på kvällen och övernattning - annars vet jag inte om det gav mig något mer än huvudvärk. Det jag kommer ihåg (?) är att jag hade roligt och att Vanilj-Absolut smakar himla bra ihop med Sprite.

När Eva gick förbi svepte en liten vaniljdoft förbi :)


 

Nä, mot eventet!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...