17 mars 2014

Köpt biljett!

Idag har jag köpt fyra biljetter till
Willes avslutningsshow :)

Wille dansar ju på Funky Kidz och terminen avslutas med en Vårshow på Malmömässan. Gästartister är The Fooo....

The Fooo spelas hemma minst tre timmar om dagen.
Till denna musik som Wille tar fram på Ipad så dansar han exakt likadant som sina, just nu, stora idoler The Fooo. Han är skitduktig (om man nu får säga det som mamma)


Tror ni Wille är lyrisk att han ska få se dessa live?!
Jag vet att han är det... he he..

Vi har hittat vår resa.. Den resan som ska "ersätta" vår "förlorade" vecka i Thailand när först Maja var sjuk och sedan Wille. En resa som var himla "billig" och till ett ställe vi redan varit på och tyckte om. Vi hade några kriterier som skulle passa in.

1) Billigt
2) AllInclusive
3) Nära stranden
4) Nära shoppingstråk
5) Kort flygresa
6) Soligt
7) Billigt att handla.


Så vi tar en repris till Bulgarien och SunnyBeach. Den är bokad - dock ej betald!


Nä, måndag idag och idag ska vi till ridskolan och det står hoppning på schemat.
Alltid kul!


Ha en skön måndag!
Kram eva



1 kommentar:

  1. Gabbe dansar sin andra termin på FunkyKidz men är lite besviken att inte han med håret (danny) skall vara med på uppvisningen iår :-)

    Kram Camilla

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...