27 mars 2014

Inspirations bild och Amaranta

Mycket träning denna veckan.

Två dagar på Itrim och två dagar kör vi cirkelpass på jobbet. Härligt! Det känns när det känns bra :).
Idag, på lunchen, var jag på Itrim och då följde även min mamma med!! Jag är så stolt över min mamma som tränar. Det kommer att bli jättebra med detta! Bra jobbat mamma!

Synd bara att godispåsen visat sig varje kväll denna veckan. Vi köpte på tok för mycket godis i helgen och nu äter vi resterna...varje dag....
Fan att jag inte kastade det som planerat.

Någon viktminskning lär det ju inte bli av detta. Suck..
Jag har ju några kilon till - och dessa kilo är e x t r e m t svåra att få bort...

Idag, är sista dagen tillsammans med fina Amaranta. Majas medryttarhäst. I morgon åker hon hem till Fenix - och så ses vi inte förrän i sommar. Amaranta åker tillbaka tidigare än planerat pga hälta. Jättesynd och jättetråkigt - men inget man kan planera.



Vi får se vad som händer framöver. Medryttarhäst vill vi ju ha. Men, kanske vi ska satsa på att vara mer "hemmavid" med omnejd så att det inte är så långt att köra. Beslut ska vi nog ta antingen idag eller i helgen.
Känner du någon, så hör av dig till mig!

Nu är jag värd en kopp kaffe. Vi hörs!

Kram Eva

Hallen visade sig dölja pärlspont under väggarnas gipsplattor och under golvklinkern låg ett vackert trägolv som slipats, lutats och vitoljats.
En hall som är helt i min smak!
Inspirationsbild från www.lantliv.com




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...