25 mars 2014

Glöm inte på lördag!

Jaha, så var det tisdag igen :)
Vill inte tjata ut det, men är det klokt så fort tiden går?

Spelar ingen roll så länge vi fyller tiden med saker vi tycker om!
För det gör du väl?
Varje dag ska du göra något som du tycker om. Varje dag ska du säga till dig själv;
"Vad är det för roligt som händer idag?"
Även om du inte tror det, så något litet kul kommer du nog allt på.

Idag sker det mycket roligt hos mig.
1) Jag ska träna
2) Jag ska gå ut och få lite sol i ögonen (hoppas jag hinner!)
3) Jag ska till mamma ikväll :)
4) Jag ska träffa mina fina barn och make ikväll.

Vad har du för roligt som händer idag?

Förresten;
Du glömmer väl inte Earth Hour på lördag?

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...