10 februari 2014

Sårig hals...

Känt mig kass sedan i fredags eftermiddag. Sårig hals. Det gör ont. Jag har knaprat diverse smärtstillande och halstabletter hela helgen och mellan varven har jag faktiskt känt mig frisk igen.

Igår när jag vaknade var det inte bra och jag var tvungen att lämna återbud till årsmötet på ridskolan. Lite pinsamt och jobbigt med tanke på att jag skulle avgå från styrelsen. Men..jag vill inte heller smitta en hel hög med människor.Christina från styrelsen kom hem till mig efteråt och lämnade en härligt fin bukett med blommor som tack för detta året. Jättesnällt!

Skönt jag hade fått på mig andra kläder än mina söndriga och för stora pyjamasbyxor och tröja... och att jag hade tvättat håret, annars hade jag nog aldrig kunnat åka till ridskolan igen...hahah...Å andra sidan såg jag kanske för frisk ut.. Men, jag blev rädd för min egen spegelbild så jag var tvungen att sätta på en mask...

Igår eftermiddags kände jag mig sedan bra igen :-) - jätteskönt!


Bakslag i morse.. ont i halsen igen - fan. Dessutom är Wille fortfarande superförkyld, så vi stannar hemma idag Willeman och jag och tittar på tv hela dagen. Vi kommer säkert att få frispel - dessa två rastlösa själar... Men, vi ska även läsa läxor. Oavsett vad ska vi försöka vila oss friska i alla fall. Vi binder fast oss i soffan.

Det är vänliga veckan, så säg något extra vänligt till dina kollegor idag.



Kram Eva
ps. Bild från google. ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...