13 februari 2014

Ljust när arbetsdagen är över

Nu börjar jag gilla årstiden.

Så klart inte när det regnar, faller snöblandat blask eller stormar - men när det är ljust när jag kommer ut från jobbet så sprätter det till i kroppen.

Ljuset är välbehövligt.
Allt blir så mycket lättare.

Foto: Älskar när det är ljust när arbetsdagen är slut #löööööve
Igår, när jag körde hem, såg det ut så här :)

Har legat lite lågt med min träning p.g.a. halsont mm, men igår var jag iväg på lunchen och körde ett cirkelpass. Det tog nog halva passet innan benen hängde med... Men sedan var det himla skönt. Det blir ett lunchpass i dag också :).

I morgon är det Alla-Hjärtans-Dag :).
Har ni köpt något fint till alla era hjärtan? Eller ni kanske inte bryr er om den dagen? Jag tycker om den dagen - tycker det är mysigt att fira den.

Ha en skön torsdag!
Kram Eva

Foto: Herren i huset.
Herren i huset - Rambo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...