7 februari 2014

Legalt att mysa idag?

Mår lite halvkasst :(
Har varit hemma med Wille i veckan pga förkylning, ont i magen och huvudvärk.

Jag har kanske fått det samma?

Det blir en himla lugn helg kan jag lova. Ikväll är det ju legalt att mysa - det är ju fredag (fast vi myser lite varje kväll - det är väl därför vi har vintertid och bor i kalla Sverige?).
På middagsbordet i kväll är det tacogratäng...så klart.... Innan dess lite goda ostar och gott vin. Hjälper inte detta får det bli en pilla med smärtstillande i.
Oavsett vad så är det ryggläge i soffan - hurra! 

Vi kommer då att titta på:

Svt1 - 22:00. Ironside - dubbelavsnitt
Svt1 - 23:30. Suits - (så himla roliga och bra och snygga!)


Däremellan och innan pussar jag på barnen - eller nä det gör jag inte för då smittar jag kanske dom igen... Men jag sitter nära nära och snusar. I alla fall på Wille. Maja är föga intresserad tror jag.. Hon ska i alla fall bli kramad ändå för hon är så duktig och får A på sina prov :)!

Trevlig fredag!

Kram Eva

Såååå bra och såååå snabba repliker - I like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...