16 februari 2014

Irritation

Det finns en hel del saker jag kan reta mig på... Surprise.. ;)!

En sak är att jag ju då alltid håller avstånd till bilen framför mig och då ser alltid "alla-dom-som-kör-om-i-omkörnings-filen-för-att-vinna-fem-sekunder.....-att-det-finns-en-lucka-till-dom-att-köra-in-i" .

Fasiken som det kan störa mig att jag måste släppa in dessa fordon.. Står det i bakrutan "kör gärna in framför mig - skit i om det finns tillräckligt med plats - bara tvära in - du måste ju in i kön nu när vägen smalnar av?"

Är det så himla jobbigt för dessa förare  att ligga i en bilkö som vi andra?
Tydligen - det är ju en omkörningsfil och då MÅSTE dessa fordon till varje pris köra om - kosta vad det kosta vill - "för jag ska fram och jag ska in framför dig din dumma fan..."

Men...det gör jag kanske inte nästa gång. Undrar vem som blir mest förvånad :)

Hahahaha, vilken syn det kan bli :).

Kram Eva

1 kommentar:

  1. Ah, det kan reta mig också!! Och de som tränger sig in från en tvärgata när de är kö... Jag håller också avståndet! Det är ofta man ser bilar som håller ihop som en liten grupp när de kör (med osynlig lina) trots att det är halt ute!! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...