29 januari 2014

Wops redan onsdag, var har jag varit?

Ja, det kan man fråga sig. Jag har faktiskt ingen aning om vart jag har varit. Säkert har jag haft kul, säkert har jag haft annat för mig, säkert har jag helt enkelt inte haft tid.

Men nu har jag en stund över, samtidigt som jag tittar på "Mia på Grötö" - ett trevligt program förövrigt.

Var en snabbis i Stockholm i fredags. Gick upp innan tuppen hade skitit (04.00) för att ta flyget 06.30....mmmm bra tid att åka på - ögonen hängde nere vid naveln.. Satt i konferens hela dagen för att sedan åka hem igen vid 18-tiden. Snacka om att det var urskönt när jag väl satte rumpan i soffan och fick ha lite fredagsmys med familjen.
Kan erkänna att jag efter lunchen fick riktig matkoma och var tvungen att lägga huvudet i händerna och blunda 5 minuter.. Undrar om någon märkte..?
I lördags utnyttjade jag och Staffan vår fina julklapp vi fick av vår Maja. En övernattning på Hotell Park Inn. Började med en härlig eftermiddag på Emporia (vi och triljoner människor... bad tajming) sedan middag på Bullen och därefter inköp av tidningar och blandgodis så intog vi sedan hotellrummet och sängen och kollade TV och käkade multimycket godis - underbart!! För att inte snacka om frullen på morgonen. God!

I söndags var vi bland annat på kalas och så gjorde vi säkert en massa annat som jag inte kommer ihåg....

Hoppas ni också haft det bra, och fortfarande har det trots snöyra, igensnöade vägar, kallt som fan, istappar från näsan, tusen minusgrader pga den envisa Skånska blåsten, mörker på morgonen som gör att man aldrig vaknar!

Det har jag!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...