20 januari 2014

Helt blåst!

2013 var ett blåsigt år, och 2014 har ju börjat exakt det samma :(.
Jag tycker inte om när det blåser hårt och mycket.
Det låter hemskt där hemma... Det låter som att hela huset ska lyfta.
Så inatt har jag därför sovit som en "hossa" (strumpa på Svenska - betyder att man sovit extremt dåligt..) och lite av det börjar jag känna av nu.

Är trött...
~~~~~~~~~
Helgen var himla kul med myskväll i fredags, stallet (det blåste småspik i ansiktet!) och familjeträff i lördags och kalas hos svärfar igår.

Full rulle!!
~~~~~~~~~
I
dag är det den 20 januari.
Det är måndag.
Vi har haft ett cirkelpass här på jobbet på lunchen. Skitkul! 
Andra gången och nästa gång är torsdag i nästa vecka. Jag har träningsvärk..det var ju hela 3,5 timmar sedan jag tränade... blääääää...

Ikväll är det stallet som gäller och sedan ska jag nog vila denna lekamen i soffan. Tror Det Okända kommer ikväll, så då kan jag slötitta på det.

Hur var din helg?

Kram Eva

Inför familjeträffen, satt vi här och njöt!
Tacos i mängder till allt och alla!

En del av oss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...