21 januari 2014

Cirkelpass på jobbet & ambulansen

Två Cirkelpass har vi kört.
Första passet var vi 4 personer.
Andra passet var vi 5 personer.
Till tredje passet är vi än så länge 6 personer :) :)

Fantastiskt kul! Hoppas vi blir mååånga!

Vi försöker verkligen pusha och få igång våra arbetskompisar med att träna mer och vara mer hälsosamma. Det behövs i dagens samhälle.

Vad passar då bättre än att träna?
Dessutom träna på lunchen!

Än så länge är det jag som leder (jisses, så kul - kanske ska ta och gå den där utbildningen på Friskis & Svettis ändå) och det tycker jag är skitroligt. Min förhoppning är att "man" även kör några pass själva hemma - men en gång i veckan är bättre än ingen gång!

Iiiii, idag har jag träningsvärk..... och jag ser att även andra har det (mitt kontor är framför fikarummet, så jag ser alla när dom kommer gående..)

~~~~~~~~~

Igår var det ridning för Maja på ridskolan. Hoppning stod på schemat. Inte den lätta banan måste jag säga, men nyttigt och roligt. Hade så klart varit ännu roligare om inte ambulansen hade behövt komma dit...

Med tjejen gick det bara bra - inget brutet. Dock har hon ont i rygg och rumpa gissar jag ;)

Foto från igår. Här är min Maja på BTB och i spegeln kan ni ana
gula ambulansförarjackor och en orange.. Den orange är jag..
~~~~~~~~~

Ikväll ska jag prova bikini - hjääääääääääääääälp, hur hemskt är inte det? Jag tror jag får använda spegeln i hallen och bara ha levande ljus som belysning. Då kanske jag inte ser så hemsk ut ;) - i alla fall så ser jag det inte.....

Kram Eva


1 kommentar:

  1. Hoppas du hittade en bikini som satt tjusigt... lika svårt varje gång tycker jag.
    Kikar in för säga god morgon och ha en underbar mitt i veckan dag!
    Kram Maya

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...