17 januari 2014

Aaaaaa, härligt!

Nu är jag mätt (lite för mätt), jag har stillat mitt sockerbehov och jag har satt rumpan i soffan och laddat upp med vatten och vin. Vilken härlig kväll!

Tillsammans med familjen och Majas kompis har vi ätit god middag och pratat mycket. Pratat mycket med tjejerna om hur det är på skolan, om det är många som röker, om man ser folk som langar osv. Nyttiga samtal i all sin enkelhet. Betyder mer än man tror. Det var så mysigt där i ljusets sken.

Tjejerna gick sedan in på rummet och gör vad tjejer gör i 13-års åldern, vi andra har som sagt landat i soffan.

Sverige förlorade handbollen såg vi :( - nu är det Fångarna på Fortet (inte mitt favvo-program, men Wille gillar det) och snart nog börjar en deckare som är till mig och Staffan.

Jag har på mig gosetofflorna och sitter snart med gosefilten runt mig och lutar huvudet på en gosekudde.

Har jag sagt att jag älskar fredagar!!

Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...