27 december 2013

Idag blir det fredagsmys!

Jo, det blir det faktiskt - för jag jobbar och då "får" man lov att ha fredagsmys. Ni andra har säkert myst hela dagen?! Det har inte jag - men ikväll ska jag :).
~ ~ ~ ~
Julen har varit lugn och skön och våra barn är väldigt nöjda över sina julklappar. Det är inte alltid lätt att hitta "rätt" julklapp, men jag tror vi lyckades bra denna julen också.

Jag och Staffan fick också julklappar av nära och kära. Bland annat en hotellövernattning av Maja :)! Stort tack för allt!!!

Även familjen fick en julklapp. Vi investerade i ett Wii U. Vi är inte den "spelande familjen", men det kan ju i och för sig berott på att vi inte haft något att spela på...? Med Wii finns det ju roliga familjespel som vi tänkte köpa så småningom. Ytterligare ett sätt att umgås på!
~ ~ ~ ~
Nu är det mellandagar och mellan jul och nyår fyller min fina och älskade Staffan år. Vi ska inte ha kalas, däremot ska vi äta middag med alla barnen samlade. Det ser vi fram emot!
~ ~ ~ ~
Från och med lördag så ska vi vara i stallet varje dag. Vi ska "passa" Amaranta en vecka. Det ser vi också fram emot!
~ ~ ~ ~

Lite foton:
Gottebordet fixade jag och Staffan

Hålla-handen-mys!
Maja och Amaranta på promenad!
Nu börjar planeringen..... :)!

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...