30 december 2013

Har ni koll?

Har ni koll på vilka nya lagar som träder i kraft från och med 2014?
Det hade inte jag, men så gick jag in HÄR och kollade och fick då reda på det.

Kan ju vara bra att veta, så att man inte bryter mot några lagar utan att veta om det :-).
~~~~~~~
Idag är det måndag, och jag jobbar..... Jag har jobbat alla klämdagar. Både tråkigt och skönt. Det är ju gräsligt tråkigt att lämna den varma sköna sängen och den sovande familjen. Men, det är ganska skönt att komma upp i tid och så.


Det blir en lång dag dock - för vi ska ju till stallet ikväll också. Men, det gör inget.

Det som oroar mig är att en dunderförkylning flög på Staffan igår (med allt vad det innebär med ont i muskler, hosta, snuva, feber mm...) när vi hela familjen åkte ut till stallet. Inte alls kul :(. Hoppas att vila och vatten gör att det försvinner fort. Inte kul att fira nyår när man är sjuk - om man ens KAN fira nyår....

~~~~~~~
Nä, om jag skulle ta och hälla upp en kopp kaffe till mig.


Ha en skön måndag!
Kram Eva

Foto: Födelsedagsmiddag för Staffan. Alla barnen samlade ❤️.
Födelsedagsmiddag för Staffan.
Alla barnen samlade :) - Härligt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...