Sorg Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar november 27, 2013 Vila i frid min käraste, bästa och finaste mormor.. Tack för alla fantastiska år!Hälsa morfar och pappa..Saknar dig oerhört.Kram Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Anna27 november 2013 kl. 12:21Din fina mormor :(Kram till dig <3SvaraRaderaSvarSvaraAnonym27 november 2013 kl. 15:30Kramar! SvaraRaderaSvarSvaraHelena27 november 2013 kl. 20:55<3SvaraRaderaSvarSvaraSannas blogg27 november 2013 kl. 23:52Kramar till er från migSvaraRaderaSvarSvaraAnonym28 november 2013 kl. 11:30Jag saknar henne med. Massor. Kramar till er! <3SvaraRaderaSvarSvaraKicki29 november 2013 kl. 07:22Mina ögon tåras...stor kram till dig!!SvaraRaderaSvarSvaraLägg till kommentarLäs in mer... Skicka en kommentar Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).Varma kramar från Eva
Din fina mormor :(
SvaraRaderaKram till dig <3
Kramar!
SvaraRadera<3
SvaraRaderaKramar till er från mig
SvaraRaderaJag saknar henne med. Massor. Kramar till er! <3
SvaraRaderaMina ögon tåras...stor kram till dig!!
SvaraRadera