20 november 2013

Snö eller regn...

Spelar ingen roll vilket, för det blir nog bara slask av det ändå.
Ska det snöa, kan det väl i så fall lägga sig så att det blir lite ljusare på kvällarna.

Annars tycker jag det lika bra kan va..

Onsdag idag och halva arbetsveckan har redan gått. Själv har jag varit hemma två dagar och haft migrän. Men nu är jag tillbaka igen =) - dock känner jag mig sliten... Är det sviter efter kraftig huvudvärk? Jag har ingen aning, för jag brukar inte ha det så...


När Maja fått in antennkabeln i boxen så är hennes rum klart =). Det kan ske när närsomhelst men också till helgen. Det beror på yttre och inre element... Maja längtar! Ska se om jag kan ta lite foton i helgen när det är ljust..

Nu planerar vi julklappar! Vi vill ju alltid vara ute i god tid. Hatar att stressa med det. Jag vill kunna njuta av 1:a advent och inte ha hjärtklappningar. Snart klara med planeringen och sedan ska det "bara" handlas.

Önskar dig en skön onsdag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...