25 november 2013

Örk, stress

Idag har varit en mega-stress-dag... Usch, vad jag hatar sådana dagar..
Nu är dock arbetsdagen snart slut och jag stressar vidare..

Ikväll är det ridskolan och efter Majas lektion är det styrelsemöte på ridskolan - så det är en ganska lång måndag.. Jobbigt att ha långa måndagar. Men, kanske bättre än att ha långa fredagar? I alla fall när det handlar om arbete på något sätt.

På onsdag ska jag ta bort skägget :):). Sant.. mitt "skägg" ska väck - jag är trött på att vara hårig på halsen och hålla på med vaxning med mera. Det gör förbaskat ont och inte blir det mindre av det.

Men nu ska det väck - skäggiga damen "is no more" hahaha..

Ha en skön måndag!
Kram Eva

Hit går jag: http://www.wibergkliniken.com/harborttagning/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...