18 november 2013

Madicken

I Willes klass är det Astrid Lindgren-period.
Härlig period!

Här hemma tittar Wille nu helt plötsligt väldigt mycket på Emil, Madicken, Lotta m.fl.. Han har inte haft något intresse för dessa filmer direkt innan, men nu har det ändrats och det är jag väldigt glad för. Härliga filmer och jag tittar gärna på alla tillsammans med honom =).

Måste skryta om min underbara dotter också. Maja är så duktig i skolan och har i princip alltid alla rätt på alla prov och läxförhör. Det gläder en förälders hjärta - bra jobbat!!

Jag har en hemsk huvudvärk =( -den har jag haft sedan igår och den vill inte riktigt släppa. Vet inte om jag klarar jobba i morgon - var hemma idag.... Hoppas på en bra natt så att jag kan jobba i morgon....

Örk, jag tar och lägger mig ner i soffan ett tag.
kram på dig!

1 kommentar:

  1. Älskar Astrid filmerna... håller med underbara att titta på ihop med familjen.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...