6 november 2013

Läshörna

Jag har fixat mig en egen läshörna och det är himla mysigt!
Har problem med att läsa i sängen för jag somnar ju efter några rader* .....och därför har jag gett upp. 

När vi köpte den nya soffan blev det en golvlampa "över" och åkte upp på ovanvåningen. Placerade den bredvid soffan. Härom kvällen kopplade jag in den och vips..så hade jag skaffat mig en läshörna =).

Nu när vi går upp på kvällen så sätter jag mig där och läser en liten stund. Jag är nöjd.

* det är bara böckerna om Mr Grey som jag sträckläst..=)!

Kram Eva

Min härliga läshörna!

Läser jag just nu :)

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...