5 november 2013

Kopp!

Vilken tur Maja har idag!
Idag är hon i skogen hela dagen - passar ju perfekt med tanke på att det fram tills idag har spöregnat. Känns som att det faktiskt har regnat oavbrutet i en månad. Men så har jag ju en tendens till att överdriva... ha ha...

Trots min överdrivenhet (finns det ordet?) så upptäckte jag igår (när det ösregnade) att det är hål i mina regnstövlar. Fan också. Jag som köpte fina regnstövlar förra sommaren och trodde dessa skulle hålla för att användas. Men ack nej.

Kan någon ge mig ett tips på stövelmärke som är bra - där stövlarna håller?

Foto på mina inköp i helgen kommer här.

Våra nya fina koppar
Vit emalj :) och tunna!

Fruktkorgen

Nu ska jag ta mig en promenad i solskenet.
Måste ju insupa solen när man har tillfälle!

Kram Eva


Måndag: Träna. Stallet. Styrelsemöte
Tisdag: -----------(Hurra vad skönt!)
Onsdag: Träna
Torsdag: Utvecklingssamtal Maja. Stallet
Fredag: Arb.terapeut. Träna
Lördag: Stallet. Till Li & Tomas.

Söndag: Måla Majas rum!






1 kommentar:

  1. Vilka fina koppar du köpt ja och även fruktkorgen!
    Tretorn ska väl vara bra??
    Kramis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...