4 november 2013

Hemsk soffa...

Jo, det är sant.
Vår soffa är hemsk...

Jag kan inte hålla mig vaken i den..... =).
Det kan ingen i min familj. Vi sover som små lamm till långt in på nätterna. Inte klokt. Ikväll ska vi försöka hålla oss vakna till efter "Det okända" och sedan gå upp och lägga oss.

Vi får väl se!

Helgen har varit lugn och skön. Vi hade fredagsmys hemma och mamma var med. I lördags körde vi till Amaranta (i ösregnet..) och innan dess hann jag faktiskt med ett träningspass (Maja fick sitta och vänta) för det är på vägen.
Kvällen spenderades hemma hos Sandi & Johan och det var himlans gott och trevligt! Vi avslutade lördagen i vår soffa för att se färdigt filmen vi påbörjade hos S&J - men så klart... vi somnade... Vaknade vid 02-tiden..

Igår körde jag och mamma till Gúa som har "Mor Áugústas Garage" (se i blogg http://hviturlakkris.blogspot.se/) på JULMYS. Shoppade lite fina saker. Bland annat 6 styck fina småkoppar (glömde ta foto..) till kaffe eller som nu under jultiden - till glögg. Jag köpte även en grön stålkorg att ha som fruktkort (bild kommer) och en ljusstake där pengarna gick till Barncancerfonden.

Trevligt!Veckans aktiviteter: 
Måndag: Träna. Stallet. Styrelsemöte
Tisdag: -----------
Onsdag: Träna
Torsdag: Utvecklingssamtal Maja. Stallet
Fredag: Arb.terapeut. Träna
Lördag: Stallet. Till Li & Tomas.

Söndag: Måla Majas rum!

Ha en skön vecka 45!


Här kommer lite foton från Garaget.


Vy
Fin hylla!



Underbart skåp med innehåll

Badrumsskåp
Här hade jag gärna badat!
Jättefint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...