22 november 2013

Hej fredag - du är välkommen!

Det är väl i och för sig alla fredagar.
Egentligen alla dagar.
Men nog är fredagen bäst?!

Det tycker jag i alla fall.

Var i stallet igår och det var helt vindstilla och inget regn. Mörkt, ja - men det står man ju ut med om det andra är okej. Ridpasset gick också jättebra och vi var nöjda och belåtna när vi körde hem. Torsdagskvällar är ju inte bara stallet, utan även vårt, just nu, favoritprogramsdag. Nämligen Blacklist.

Tittar du på det?




Åh, vi tycker det är skitbra faktiskt. Igår var det så spännande.

Men, som sagt - nu är det fredag och jag ska först jobba hela dagen och träna på lunchen innan jag kan ha fredagsmys. Hårt jobb först, vila sedan =).


Ha en skön kväll!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...