20 november 2013

Älskar att mysa

Det gör väl alla? Eller?
Varmt och skönt ska det vara och gärna med en extra filt över benen och brasan tänd. Då kan jag krypa upp och mysa med en bok, film eller mitt planeringsblock =)! Helst vill jag ha båda barnen och min man hos mig, då är det optimalt.

Maja köpte dessutom en "sparkdräkt" till mig när hon var i Ullared. Jag föll för frestelsen och beställde en egen. Underbart skön!! Kanske inte så snyggt men med en portion fantasi kan även den bli ett sexigt klädesplagg =)...  Snacka om att den är härligt varm.

Nu sitter jag i min läshörna. En kopp rykande kaffe, en tallrik med småskuren clementin och en klick kesella över och en bok - Jepp jag myser!!

Hur gör du när du myser?

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...