15 oktober 2013

Spa :)

I helgen var jag och Staffan på SPA 
med Tove & Peter.

Jisses, så skönt det är med SPA och jisses så roligt det är att skratta. Vi fick många skratt och det kan till och med bubbla inom mig även nu när jag tänker på vissa händelser och formuleringar. Dock inget man kan återge så att ni tycker det är roligt.. tyvärr..


- Det började med en stor stadig lunch och vin/öl.
- Sedan ombyte till badrock och så i jacuzzin.
- Avslappning och smått och gott med nötter och frukt.
- Behandlingar 50 min (Aromamassage tog jag!)
- Avslappning och intag av vatten.
- Bastubad - hiskeligt varmt...men skönt.
- Bad i jacuzzin igen.
- Dusch om ombyte och massor av cava på hotellrummet hos T&P
- Fördrink i lobbyn
- Filéfrossa på Restaurang "Lite mer.." - både förrätt, varmrätt och efterrättsbufféer. Jisses så gott!!
- Avslutningsdrink i hårda Chesterfieldsoffa/fåtöljer i huset.
- God natts sömn
- Härlig frukostbuffé
- Hemgång.

Synd man inte gör det oftare! Fast det kanske inte dröjer så länge till nästa gång, man vet aldrig.

Idag jobbar jag.

Har dock ont i fingrarna och handlederna, men försöker ta det lugnt. Jag tar det så pass lugnt i alla fall att jag inte ska träna styrka idag. Jag åker hem istället och läser saga för Wille :) - behagligare!
Ska till läkaren i morgon så kanske jag kan träna i morgon istället.

Dags att jobba igen!
Kram Eva

M: Ridskola och teorilektion med härliga tjejerT: Träna & Itrim-möte - avbokat detta!
O: Läkaren.Till stallet och Amaranta
T: -------------------
F: Till Caroline & Åke
L: Till stallet och Amaranta. Till Mausi & Stefan
S: Maja på Pay&Ride-tävling

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...