16 oktober 2013

Röntgen på gång

Var i morse hos läkaren och nu har jag fått remiss till röntgen i eftermiddag.
Ibland förvånas man över effektiviteten inom sjukvården.
Oftast får man ju höra tvärtom.

Jag har en bra husläkare helt enkelt :-) - och glad är jag för det.

Läkaren tror artros i ena fingret och inflammation i andra handen och handleden. Dock så har man tagit blodprover på mig nu och jag ska till röntgen i eftermiddag och senare blir jag kallad till en arbetsterapeut. Det är ju ett måste då det handlar om mitt dagliga arbete. Jag måste ju kunna skriva för att kunna jobba...

Men jag ser positivt på det hela. 
En grundlig undersökning är ju på gång!

Jag är glad för att det går framåt med händer och fingrar, samtidigt är jag sur/ledsen/besviken över att idag ha upptäckt att den sista idioten inte är född än... Fast det är ju dumt att vara naiv :)

Ikväll är det dags att åka till Amaranta :)!

Kram Eva

 


M: Ridskola och teorilektion med härliga tjejer 
T: Träna & Itrim-möte - avbokat detta!
O: Läkaren.Röntgen.Till stallet och Amaranta
T: -------------------
F: Till Caroline & Åke
L: Till stallet och Amaranta. Till Mausi & Stefan
S: Maja på Pay&Ride-tävling (träningstävling)

1 kommentar:

  1. Skönt att du fick röntgen så fort! Hoppas att du snart känner dej bättre! Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...