30 oktober 2013

Novemberlov även för mig :)

Om en liten stund har jag också novemberlov.
Oplanerat sådant.
Men ibland blir det så och det ska bli jätteskönt!

Wille och jag ska mysa i dagarna två. Uträtta lite ärenden, hälsa på lite vänner och bekanta, sova länge, skrota i våra OnePiece, äta frukost i soffan och titta på barnprogram, läsa böcker, kanske gå ut och spela lite fotboll.. Ja, vi får helt enkelt se vad vi tar oss till och vad vi hinner med.

Maja är på FenixPark och behöver absolut inte hjälp av mig att bli road. Där är hon med ett helt gäng rid- och hästkompisar och vad jag förstod på hennes senaste inlägg på FB, så har dom det fantastiskt bra.

Får väl se om jag kan få till ett telefonsamtal ikväll. Om hon har tid...


Ikväll ska jag inte göra så mycket. Kanske jag tar en sväng runt kvarteret för att få ihop mina steg - men mer ansträngning än så tror jag inte det blir.

Hrm... det är ju lill-lördag, så kanske jag festar till det med ett glas vin =)

Har du lov?
Kram Eva


1 kommentar:

  1. Tyvärr, här är det jobb för hela slanten:(
    Men det är kul det med, hihi:))

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...