23 oktober 2013

Mitt-i-veckan-dag

Redan onsdag =) och jag är "ledig" ikväll från allehanda aktiviteter. Det blir med andra ord mys med barnen ikväll, läxläsning och kanske jag hinner med en lite PW. Skulle egentligen ha tränat på lunchen idag, men det var roligare (och godare) att åka upp till min mormor. Så därför måste jag försöka klämma in det. Alltid lite svårt när mörkret fallit och det småduggar... Ja, vi får väl se!

Igår var vi hos Amaranta och regnet höll sig borta hela dagen, vilket var skönt. Men jag stod i mina regnstövlar i gyttjepöl hela kvällen ändå - tur dessa inte läcker!

På lördag hoppas jag det är strålande solsken så att vi kan rida ut och njuta av hösten!
Visst låter det härligt? Synd bara att det bara är Maja som rider - själv tar jag på mig "springa-fort-pjucken" och går/springer med. Blir många steg i alla fall! Hade hellre ridit..

Röntgen visade inget.
Skönt, men jag har ju fortfarande ont i mitt finger - rejält ont.

Jag ska i alla fall till Arbetsterapeuten på fredag, så vi tar det därifrån nu. Kanske det blir en remiss till handkirurgen därefter. Reumatism-proverna och blodproverna såg bra ut  =) - också skönt!

Jag känner av det här med "väderomslag". Trodde nog inte på det innan. Hur kan man ha mer ont i lederna när det regnar? Men det är sant, jag känner det tydligt. Ålderstecken? Eller bara vanliga krämpor?

Har jag berättat att vi har en farlig soffa?
Jag kan knappt hålla mig vaken i den. Jätteskön!

Kram Eva


Måndag: Stallet BuRF-ridlektion
Tisdag: Stallet och Amaranta
Onsdag: ------------
Torsdag: ------------
Fredag: -------------
Lördag: Stallet och Amaranta. Fam. Ljunggren till oss
Söndag: Fortsätta med Willes rum och påbörja Majas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...