27 oktober 2013

Höstat trädgården inför stormen

Det vankas storm i morgon...
Inte kul.
Hatar när det blåser, jag sover inte ordentligt..

Dessutom ska Maja åka till Ullared i morgon och då är jag nervös för det också. Att det ska blåsa mkt på vägarna alltså... 

Men "tack vare" stormen så har vi höstat trädgården. Alla möbler är välinpackade och alla lösa föremål insatta i förrådet. Gräset klippt en sista gång och häcken får sig en omgång nästa helg. Vi klarade oss med två gånger till tippen... Skönt att få undan all skit :)! 

Lite vemodigt är det allt. Sommaren är definitivt slut för detta året och höst har det ju varit ett bra tag. Men vi har haft lyckan att även idag inta eftermiddagskaffet i solen på vårt trädäck! Hoppas hon visar sig ofta i vinter också!

Igår hade vi en mysig kväll med Ljunggrens =)! Måtte vi få till en träff till innan jul.

Ikväll vankas god köttbit till ett glas Gnarly Head! Sedan intas soffläget igen och det är mycket bra på TV, alltså en skön TV-kväll!!

Wille spelar konsert ihop med Volbeat och jag bloggar, jobbigare har jag haft det ;).


Kram Eva



2 kommentarer:

  1. Hoppas stormen inte blir så tuff för er!
    Ja,apropå höst och vinter... nu börjar jag titta på resor till Gran Canaria igen...hihi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, så skönt det låter - vart blir det?

      Radera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...