31 oktober 2013

God morgon!

God morgon torsdag!

Idag firas det Halloween i USA, så det finns en viss risk att det kommer monster och ringer på idag även här... Kanske bäst jag shoppar något att dela ut... Bus är jag inte intresserad av.. 

Wille har inget intresse av att gå omkring. Maja gjorde det några år och hade jättekul. Men hon var tvingad att ha något med sig att ge till dom hon ringde på hos.. Ge och ta heter det ju. Inte bara ta. Jag lovar att dom fick dubbelt upp! Dessutom var alla hon ringde på hos glada, så känner inte jag mig när det för sjuttonde gången ringer på dörren... 

Jag kan lätt bli den där "sura tanten". Hahahaha..stackars barn. Fast självklart visar jag det inte för monsterna! Såå elak är jag inte ;).

Men jag hade varit jätteglad om jag fick en liten sak efter att ha öst ut godis till främlingar. 

Jag och Wille har lite smått börjat dagen. Mys i soffa under filten och en kopp kaffe.





Happy-lediga dag!!

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...