12 september 2013

Wops - jag har inte hunnit blogga :)

Ibland kör det ihop sig.
Det har det gjort denna veckan.

I helgen var det verkligen mycket att hinna med, så när man väl satte ner rumpan i stolen så somnade jag... Trevligt sällskap...Men, vi hade en mysig helg ändå och snart är det helg igen :) - hurra!

Lite extra körigt på jobbet för min kollega har semester, så jag får jobba på fikan mm när jag i vanliga fall brukar blogga. Ja, ja vad är en bal på slottet - säkert ingen som tänkt på att jag inte bloggat.

I måndags var det premiär för Maja att gå över till "stor-häst-gruppen" på ridskolan. Liten har blivit stor.
Det var spända tjejer och det gick helt fantastiskt bra!


Foto: Maja & Ceman!
Maja på hästen Ceman :)

Foto: Morgonmys!
Min gosse myser på madrass på golvet vid TV´n
på morgonen!


Go´eftermiddag!
kram Eva

1 kommentar:

  1. Kul när de händer skaer men de får inte bli för mycket :)
    Maja verkar vara en duktig ryttare så hon fixar de där galant.
    Mysig soffa ni har :)
    Kramis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...