22 september 2013

Vår soffa :-)!

Idag har vi suttit och legat i vår soffa :)!!
Nä..den har inte kommit och egentligen är den inte vår...
Vi åkte till Chilli och satte oss i deras visningssoffa. Där satt vi en bra stund - man måste ju passa på att njuta av soffhäng!

Synd man inte tog med sig en bra bok.

Joggingturen blev 4 km förresten. Jag är nöjd. Dessutom har jag och Maja tagit en kvällspw ihop. Fasiken vad det blåser!

Nu ska jag gnälla.. Jag har ont i mina axlar. Musklerna "drar ihop sig" och det gör vansinnigt ont! Har masserat in Iprensalva..men det hjälper inte.

Några tips?

Nä, nu ska jag sova.
Kram Eva

2 kommentarer:

  1. Skönt med soffhäng. Stretcha nacken? Kanske hjälper? Ifall det är spänningsont. Då kan även träning för axlar och nacke hjälpa.... INGEN expert, men lite humm om saken tror jag att jag har.. .:) KRYA på axlarna.

    SvaraRadera
  2. Hoppas soffan kommer snart :)
    Jag har ont i ena axeln, har suttit i en vecka nu, man är bra spänd :(
    Önskar också tips! :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...