5 september 2013

Sådär..

Hela förmiddagen och nästan hela eftermiddagen så lyckas jag hålla mig från att småäta. Jag har frukt och jag har mina shakes - ändå hittar jag mig själv med huvudet inne i frysen och strax därefter med en glass i munnen.............

Inte bra att jobba på ett ställe där allt gott är 15 meter från mig.

Usch det dåliga samvetet knackar på axeln.
SKÄRPNING!

Ikväll är det hopplektion. Maja ska hoppa och träna för Martina. Jättekul! Framför allt så kan jag vila mina ben... jag har träningsvärk och att jag har ont i lederna. Kan vara Maja som smittat mig med något... Vågade inte träna idag på lunchen. Väskan står kvar i bilen. Jag tog beslutet (moget?) att vila en dag extra och istället köra ett intervallpass med löpning i morgon efter jobbet. Kan ju kännas extra skönt att "hålla fredag" efter det :).

När jag tittar på schemat nedan så undrar jag faktiskt lite hur jag ska få ihop det på lördag. Synd att ridskolan är en bestämd tid (ja just på lördag då alltså) för annars hade det flutit på allteftersom. Men, vi måste ju börja med att fodra annars får väl grisen spel :). Ah - det får lösa sig!


Jessica, Maja & Martina
Här är det på Fenix Park, en presentation av Maja då hon
vann ett ridläger till 2014 :)



Veckan som börjat:
Måndag: Styrelsemöte ridskolan
Tisdag: Itrim-möte
Onsdag: Föräldramöte
Torsdag: Amaranta
Fredag: ------------------
Lördag:
- Stalltjänst på Z-gården (sista gången)
- Ridning ridskolan (denna lektion flyttar sedan till måndag kvällar)
- Amaranta
- sedan är kvällen ledig..
Söndag: Förhoppningsvis hem till mormor

--------------------------------------------------------

Ha en bra kväll!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...