19 september 2013

Jag är såld..

Helt såld på ett par Ecco-kängor.
Måste ha.
Dyrt.
Skönt.
Värt pengarna!



Att sätta ner fötterna i ett par Eccoskor är som att trampa på moln. Jag kan direkt tänka mig en långpromenad i dessa skor. Så känner jag aldrig när jag handlar skor någon annanstans. Men, ska jag köpa dessa eller ska jag köpa ett par stövlar?


Mmmmm, svårt beslut. Får tänka på det och börja spara pengar :-)

Ikväll kära ni, har jag INGET planerat :). Jösses, vad ska jag då hitta på?
Kram Eva

1 kommentar:

  1. Älskar Eccos skor och kängor :)
    Hoppas att allt är toppen och köp dom... du är värd dom, de översta va bara så snygga :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...