3 september 2013

Eko i vardagsrummet

Igår sålde vi vår soffa och vår schäslong :).
Gissa om det ekar i vårt vardagsrum nu? 
Bara i ca. 5 veckor ska vi ha det så här... ha ha ha ha - men det löser sig. Alla eventuella gäster får sitta på pinnastolar, eller våra två fåtöljer (om vi inte säljer dessa också). Eller så får man slänga sig på en madrass på golvet :)

Skitsamma, det är I-landsproblem och jag är glad om det är bara det som är bekymret!
Fast jag kan inte låta bli att småle... ser inte klokt ut... ha ha ha ha..

Ikväll är det som ni ser nedan, dags för Itrim-möte. Alltid lika nervöst. Har jag lyckats gå ner lite i vikt, eller står jag still, eller har jag (gud förbjude) gått upp i vikt sedan jag vägde mig senast...? Jag åker dit direkt efter jobbet och kör ett hårt träningspass innan och så bryr jag mig inte om att dricka och så väger jag mig direkt efter när jag svettats som mest... *fniss*...

Vi får väl se.. Min viktminskning är i alla fall 14 kg och jag är supernöjd. Jag har två kilo till som jag vill få väck - och det är dessa som är lite svåra tycker jag. Egentligen har jag nått min målvikt, men jag har sjävmant sänkt den..

Veckan som börjat:
Måndag: Styrelsemöte ridskolan
Tisdag: Itrim-möte
Onsdag: Föräldramöte
Torsdag: Amaranta
Fredag: ------------------
Lördag:
- Stalltjänst på Z-gården (sista gången)
- Ridning ridskolan (denna lektion flyttar sedan till måndag kvällar)
- Amaranta
- sedan är kvällen ledig..
Söndag: Förhoppningsvis hem till mormor

--------------------------------------------------------

Mormor mår lite bättre - puh! Kommer förhoppningsvis hem i morgon.

Ha en skön tisdag!
Kram Eva

Bild lånad från google.com

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...