6 september 2013

Du härliga fredag!!!

Jag älskar fredagar. 
Tycker mycket om lördagar också så klart och det är inget fel på söndagar.

Men det är något visst med fredagar :).
Ikväll staplar vi madrasser ovanpå varandra och letar upp alla kuddar vi har så att vi kan få en skön plats att ha fredagsmys på :).

Det är snart dags att avsluta arbetsdagen som bland annat inneburit att jag fått sticka iväg och laga en punktering... :( - men bättre med lagning än ett helt nytt däck :).

När jag kommer hem, ska jag ut och jogga eller gå en sväng - benen och kroppen får avgöra vilket det blir. Jag ska i alla fall byta om och så ploppar jag nog in någon sommarpratare i öronen (jag har stora öron...) och tar mig en tur. Det är ju underbart väder.

Ha en fantastiskt skön fredag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...