4 september 2013

Bläää mkt vätska i kroppen

......gjorde att vågen igår visade upp 1,3 kg... jisses..... Fast jag har nog slarvat lite den senaste veckan när jag började jobba. Svårt att hålla saker om man inte planerar sin dag. Så nu ska jag planera mera så att vågen visar nedåt nästa gång när det är dags för Itrim-möte.

Ikväll är det föräldramöte. Men tackolov, så går Staffan dit :) ! Glad är jag över att få vara hemma med mina barn ikväll och mysa (på golvet..eller i fåtöljen...). Det blev inte igår och det blir inte i morgon - därför känns det extralyxigt idag.

Maja har varit hemma två dagar nu för halsont och jätteförkyld. Jag får kolla hur hon är ikväll om det blir skola i morgon eller ej. Bättre att bli helt frisk kan jag tycka.. En myskväll med mamma kanske kan hjälpa?

Ikväll tittar vi på RoomService på 5:an :). Mija har ju börjat där och programmet är bara såååå bra för en inredningsnörd som jag. 21.00 är en perfekt tidpunkt också. Då har jag landat i soff.....fåtöljen och kan njuta i lugn och ro.









Veckan som börjat:
Måndag: Styrelsemöte ridskolan
Tisdag: Itrim-möte
Onsdag: Föräldramöte
Torsdag: Amaranta
Fredag: ------------------
Lördag:
- Stalltjänst på Z-gården (sista gången)
- Ridning ridskolan (denna lektion flyttar sedan till måndag kvällar)
- Amaranta
- sedan är kvällen ledig..
Söndag: Förhoppningsvis hem till mormor

--------------------------------------------------------

Nu ska jag och min herrdoft (jag hade slut på min deo i morse så jag fick ta Staffans...) åka hem.

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...