2 augusti 2013

Stormiddag

När jag tog bussen hem igår visste jag att båda pågarna skulle komma hem och äta middag och umgås. Alltså Simon & Sammy. Och att vi därmed skulle bli många till bords. Härligt! Det som blev en trevlig överraskning var att även våra extrabarn (Matilda & Rasmus) och grannpågen var med!

Storfamiljen!

Visst är det härligt med många barn!!!

Efter en god middag körde vi till Pude sjö och tog ett kvällsdopp. Vi och vi... Simon, Matilda och Maja badade medan vi andra tittade på :)

Simon
Maja
Matilda
The gang!

Jag hade så trevligt igår att jag missade "Sommar med Ernst" ! Ett bra betyg på att tiden rinner iväg.

Kram Eva

3 kommentarer:

  1. Vad härligt!
    Jag har inte sett ett endaste avsnitt med sommaren med Ernst, jag har inte tittat på tv alls i sommar... jo enstaka filmer :)
    Härliga bilder du tog :P
    Kram Maya

    SvaraRadera
  2. Igår var första gången på denna säsongen jag kollade Ernst.:)
    Sicken karl.:)Ha en skön dag.Kramiz..:)

    SvaraRadera
  3. Men så underbart med så många kring bordet. Då är man rik!!!

    Härligt också med badet...

    Svar; Mina ungdomar är 20 år (sonen) som just tågluffat och 18 år (dottern) som just flyttat till Berlin. Tack för att du läser o kommenterar...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...