12 augusti 2013

Måndag igen

Ännu en vecka ledigt :) - jag har inte skrivit på länge och självklart har mycket roligt hänt. Men, då jag är på väg ut för att handla en sak och sedan köra vidare till kära Madde så har jag inte riktigt tid att delge er det nu. Men, jag gissar att jag hinner ikväll. Annars får det bli i morgon. Eller på onsdag.

Ha ha, kan bara säga att det är underbart med semester, båda mina barn är hemma och vi njuter verkligen av att umgås. 

Eh.. vilken regnskur det kommer nu. Undrar från vilket moln...  Till och med TV´n lade av. Jaja, spelar ingen roll vi ska ju ändå iväg.

Helgen bjöd på mycket.... 
En av sakerna var det här:



Vi behöver köpa till "röda rummet-frågorna" - nästan alla andra frågor var på tok för mycket "vanilj".

Ha en skön måndag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...