14 augusti 2013

Löjligt mycket regn..

Att vakna mitt i natten av att det regnar fruktansvärt mycket - är "jubbet". Inte nog med att jag har vaknat, jag behöver dessutom gå på toaletten....Jobbigt att resa sig upp... sedan fick jag lite svårt att somna igen. Bah!

Nu när väckarklockan ringde (jo, jag behöver ställa klockan för att inte sova hela förmiddagen) så regnade lika mycket igen... Tvetydig känsla; skönt för det är mysigt att ligga i sängen och lyssna och veta att man är ledig - tråkigt för att då kan vi ju inte ligga och sola på vårt fina trädäck..

Ja, ja skit samma. Kanske, eventuellt ska jag stuva in barnen i bilen och köra till Emporia. Trots att jag bor några minuters bilfärd därifrån har jag bara varit där två gånger och då pga mitt arbete. Det finns ju en leksaksaffär som jag vill att Wille ska se och så vill Maja så klart till Hollister.

Vi får väl se vad som händer 
när vi tar oss ur filtarna :)

Idag har jag ont i sittbenen............ Jag var och red 45 minuter och redan ont.. Ja, ja det var kul i alla fall. Det händer ju inte så ofta tyvärr. Funderar starkt på att börja rida igen. Kanske på ridskolan. Annars kanske någon annanstans där dom erbjuder mig att rida... haha, finns det?

Ha en bra dag idag och glöm inte paraply!

Kram Eva

 

Tack mamma för all hjälp igår med våra blommor och plantor!
Din hjälp är ovärderlig!


Kul Amelie att du kom hem till oss och hälsade på :) - alltid lika mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...